Amanda är brun :)

Hejhej:)
Bara till er som inte vet (har redan berättat för alla andra i min omgivning) att jag har fått värsta bikiniranden! Jag är f-e-t-t stolt eftersom att jag aldrig får det :D:D Så nu är min mage brun, synd att det inte är sommarlov så att jag kan bada och visa upp min bruna mage, hahaha ! jag tänker inte visa ngn bild, men ni kan säkert föreställaer iallafal.

Iaf, om dagen, vid halv tolv åkte jag och mamma till landet, mysigt!
Sen åkte vi och köpte mat och godis, sen hem och ut och åt, supermysigt!
Nu ska jag plugga, sen typ kolla på sommarkrysset? haha ;p
Jusste, mitt hår är varsta KRULL idag, haha, jag tvättade det och sen datte jag upp det, och nu är det skitlockigt ;p

Bildbrist, ni får en bild på mig och julia, vi ser HELT DROGADE UT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback