Idag har jag...

inte gjort mycket alls, typ gått omkring i pyjamas hela dagen, gjot lite engelska, va på resturang med pappa, annica och anton (ragusa), och kollat på melodifestivalen haha :) jag och malin hade kul och typ satt och mobbade allihopa hahaha. Nu vet jag inte vad jag ska göra, går typ inget bra på tv, och har redan vart överallt på datorn haha, och är typ inge trött så haha;)

Bilder från Rhodos 08 haha:)











och vem vart brunast ? JAG :)


..eller kanske inte ;) men jag brända ansiktet och ryggen haha ;)




haha och typ en massa kom o sjöng för pappa när han fyllde år ;) 




haha jag har ingen aning om varför jag la upp en massa bilder från Rhodos 08 ? fick typ bara nån sorts ryck haha ;) men lite bilder fick ni iallafal ? haha:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback