The Twilight Saga!

Nu är vi hemma från landet, vi åkte hem tidigare för att vårat hus invarderades av myggor så vi var "tvugna" att åka hem... eller fly.
Men iallafal, över till Twilight...


Jag har gått hela veckan (året) och bara tänkt på Twilight, New Moon, Eclipse, jag har läst, kollat, lyssnat pch gaah längtat! 99,9% av tiden på landet har jag tillbringat till den och guud vad jag jag längtar, och dagen efter fan eventet beställde jag en tröja med New Moon också (AA) Hoppas den kommer tills imrn så jag kan ha den på Eclipse premiären! Jag kan inte fatta att jag ska se den imrn! WOHO det kommer bli b-ä-s-t med stort B!
Jag läääängtar!

Jag tänkte ge er lite musik, från Twilight och New Moon såklart...

Ååh den här låten är så jävla bra, från Twilight, jag får alltid tårar i ögonen på den scenen och när låten kommer, ååh :'(
Och bäst av allt är ju att det är Robert Pattinson som sjunger, hihi ;)


Och den här låten älskar jag också, från New Moon, ååh så sorgligt :'(


man får tårar i ögonen bara av att lyssna på låtarna!

Gaah jag längtar tills imrn, jag kommer dö!


Älskar första låten!!!

Jag ska också på premiären imorgon! ;)



Lär dig krypa, lär dig laga,

lär dig älska twilight Saga!

2010-06-29 // 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback