MITT LIV GÅR UNDER!

ALLA HAR DEN UTOM JAAAG! VARFÖR?! JAG VILL OCKSÅ HA DEN NUNUNUNU! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! JAG VILL INTE VÄNTA TILLS IMORGON, JAG VILL HÅLLA I MIN ALLDELES EGNA NUUUUUUU! KOOOOOOOOOOOOM BARA NÅGON GÅNG FÖR I H*LVETE!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH KOOOOOOOOOOM!! JAG LÄNGTAR SOM JAG VAT ITNE VAAAAAAAAAAAD, KOMKOMKOMKOMKOMKOMKOM NUUUUU!
ASSÅ GUD, DET BUBBLAR I HELA MMIN KROPP JAG VILL HA DEN SÅÅÅÅ HIMLA MYCKET JUST NU!
CP DISCSHOP, FRÅN OCH MED NU SKA JAG ALDRIG KÖPA NÅGOT FRÅN DOM IGEN, GAAAAAAAH GE MIG NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



what fan va dåligt ska skriva till idioten som ordnade tävlingen då ja fick vänta skitlänge på min också

2010-12-02 // 21:45:48
» Julia

åhh stackars dig :(( men beställde inte du från cdon.com ? :o <333

2010-12-02 // 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback