...........................

Asså herregud jag dör! Den har fortfarande inte kommit!! Dom ba tidigast 4:e december... och då är det lördag och sen ba det tar 1-2 arbetsdagar, alltså kommer jag få vänta tills MÅNDAG! MÅÅÅNDAG!!!!
ASSÅ CP CDON! (det var cdon inte discshop som jag skrev hehe...)
JAG KOMMER DÖÖÖ! MÅNDAG! MÅNDAG! MÅNDAG!?
JAG HATAR ALLA SOM JOBBAR PÅ CDON, OM DEN INTE KOMMER SENAST IMORGON SÅ SKA JAG TVINGA DOM ATT GE MIG ETT ECLIPSE ARMBAND GRATIS ELLER NÅGOT...
HERREGUD JAG DÖR!

asså förlåt men ni kommer bara att få sånna här inlägg tills boxen har kommit, bara för att det är det enda jag går runt och tänker på nu...
*fanfanfanfanfan att den aldrig kommer*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback