Super bass

Första inlägget från skoldatooooorn!
Nörd. MEN faHEJ. Sitter och skriver lite på min media-essä samtidigt som jag skiter i NO-provet och det faktum att jag är hungrig. Stannade kvar i skolan i 3 timmar med Johanna Mjölkkanna och rappade, kollade upp lasergame för klassen osv. Mycket trevligt skulle jag nog säga.
 
Igår irrade jag, Sara, Alleballe och Johanna runt i Uppsala och letade efter Hemköp Kungsgatan för de hade ett erbjudande om 2 B&J för 1, men ett x-antal timmar senare ba NEJ MEN den ligger visst i Norrköping. Aha vad kul.
 
Annars så,läger fredag-söndag och massa plugg ska jag ägna resten av veckan till. HA SÅ KUL HEJDÅ.
 
Detta är bland annat vad man spenderar 3 timmars fritid i skolan till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback