Sommarkrysset

Hej på er!
Min helg har gått lagom snabbt:
Fredag - inventera varor på willys, vilket va bra för jag tjänade pengar, men kanske inte det allra roligaste för jag var tvungen att använda mina ganska o-vässade mattekunskaper.
Lördag - ledarutildningen började vilket va super, sen tog jag tåget till stockholm, gick till spårvagnen och åkte till Grönalund där min familj redan var! Fattar ni?!?!?! JAG HITTADE SJÄLV!!! Mitt lokalsinne är värre än en blind mana syn. Seriöst.
Vi kollade på sommarkrysset och jag fick höra Sjumilakliv och Vart jag än går live. Åh vad jag älskar de låtarna. Undebara så in i baljan (haha fy vilket uttryck)
Just nu ligger jag och är otaggad på skolan, kollar på VÄNNER (surprise) och försöker lista ut vad jag ska ha på mig imorgon. I-landsproblem. Vi hörs!



» Ankan

Är otroligt stolt över dig att du hittade dit själv! Kan inte annat än hålla med om de underbara låtarna... :-) (Tycker du kunde lagt upp en till fin bild...! ;-) Kram

2012-09-02 // 22:21:05

Hahaha jo juste, fina fan-bilden! Synd att man inte kan lägga upp mer än en bild per inlägg på blogg-appen då ;)

2012-09-02 // 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback