Look at the stars, look how they shine for you

Fett seg dag. Trött i skolan, trött efter skolan.
Tänkte att "det vore ju skönt med ett bad", men vafan jag klarar det verkligen inte.
Antingen blir det för varmt eller för kallt och jag finner ingen anledning till att ligga kvar där i mer än 10 minuter.
 
Det bästa med hösten är att jag kan gå runt i min OnePiece hela dagarna utan att skämmas. 
Det är OK att vara ful utan anledning överhuvudtaget på hösten, vilket är ett stort plus!
Har ingen stor koll på skolan just nu, har franskaprov, engelskatest, matteprov, sidor som ska läsas hit och dit men inte en blekaste om till när.
 
Skitsamma för just nu ska jag kolla på TV och skjuta upp det tills imorgon. Eller någon annan dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback