Cause I can't love you more than this

Känner mig lagom nördig nu när jag suttit 20 minuter i sträck och röstat på Breaking Dawn i de två kategorier den är nominerad i på MTV movie awards. (Best movie of the year & Best kiss FTW)
Kände att min plikt som Twi-heard kallade när vi bara fick två nomineringar.
AJA jag bör hoppa in i duschen nu om jag inte vill komma till skolan som en slime-hög imorgon, för jag rörde nån mysig gegga som kom ut från våra blommor (hehe jag var tvungen, det såg ut som vattendroppar) så nu har jag råkat kleta det över hela mina armar.
Cozy.
Fick värsta rycket och kollade igenom alla Thailand bilder nyss (alltså blev det ingen dusch, får vänta en timme till hohoho), så här har ni några bilder! Åh vad man längtar tillbaka!
Det här inlägget blev ytters osammanhängande och ointressant, men WHATEVAH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback