I see your true colors

Har precis haft ett alldeles eget litet gråtkalas. Kollade på extramaterial från Breaking Dawn boxen igen, när Robert & Ashley kom till hovet, och det hela slutade med att jag sitter och bölar för mig själv.
Jag tror de flesta har svårt att förstå hur mycket Twilight-sagan faktiskt betyder för mig, men det är något så otroligt stort som får mitt hjärta att slå 100 gånger snabbare och lyckligare.
Att kolla tillbaka dit får mig att inse hur stört lycklig jag var där - det var den bästa tiden i mitt liv.
Usch nu låter det här som värsta emo-texten, typ "tönt, det är bara en film" men anyway, behövde bara få det ur mig haha!

Och min favorit "Twilight Cast"-video!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback