FML

ÅH.
Just nu är jag överdrivet trött = very mucho lättirriterad = helt pissed of.
Har varit det hela kvällen och skulle väldigt gärna gå ut och rycka upp allt gräs som vuxit upp och kasta det i ansiktet på han som jobbar på Subway på stan vid stadsbiblioteket.
MAN BA KAN MAN GILLA SITT JOBB LITE MER ELLER? TYP PRATA LITE HÖGRE TACK.
Hatar att det blåser så att håret ser ut som hela havet stormar så fort man tar ett steg.
Har inte ätit frukost eller lunch förutom en stor jävla bit tårta (som var riktigt god egetligen)
OCH GRATTIS TILL ALLA SOM KONFIRMERADES IDAG OSVOSVOSV MEN ORKAR INTE TA DET NU FÖR JAG ÄR FÖR ARG PÅ ALLT OCH ALLA.
Om Sofia duschar snabbare så får jag köpa godis snabbare och då blir jag lite gladare snabbare så ASFGTHGFBV ALLT KAN TA SIG någonstans där solen aldrig lyser eller så.
EEY LISSNA OM DU INTE KOMMER JAG SKA KUTTA DIG. DÖ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback