Cha Cha now y'all!

Heeej!
Dagen började med Idrotts-prov, sen bugg-uppvisning blandat med cha-cha slide uppvisning.
Om jag ska ta och skryta lite så kan jag säga att enligt Pelle så är jag och min kära danspartner Lisa grymma.
Vi ba buggar på.
Igår var det en snabbdate med Anna och Nora som stod på schemat, följt av bio (hungerspelen igen!) med Nora (Anna var för snål), och den var ju så mycket bättre andra gången, och redan första gången var den stört bra!
Kanske för att vi nu inte satt på allra första raden, och faktiskt kunde se något...
NU ÄR DET PLUGG, OCH SEDAN DH OCH SVERIGES TOP MODEL som jag kommer spendera kvällen med. Mums.
Skulle inte banga på en solsemester nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback