I came to win, to fly

Skrev ett långt och fint inlägg för en vecka sen, men det försvann. Hatar när sånt händer.
Har iallafall under de senaste två veckorna ätit sushi för första gången och fy satan vad äckligt - aldrig igen! Förstår mig inte på alla som ba "ni som inte gillar sushi har inte levt än" man ba chilla lite vafan.
Har ÄNTLIGEN fått se Snow White and the Huntsman på bio, SÅ SJUKT BRA! Kristen Stewart är helt gudomlig, finner inga ord för hur bra hon är! Om jag var lesbisk skulle jag dejta henne, helt klart!
Åkte i söndags till Hälsingland med Sofia, pissväder ledde till att vi endast spelade piano och The sims 3. Nörd dagar hey-ho!
Sen i torsdags åkte jag till Örebro med pappa, lillebror och lillasyster, gick på Lek och Bus landet (ja, jag också, trots att medelåldern var under 8) och badade på Gustavsvik.
Nu är jag finally at home. Mor min fyller år imorgon, och mina dagar är i övrigt rätt så fullspäckade.
Med andra ord = Inget bloggande, men ingen läser ändå bloggar på sommaren. 
 
Jag orkar verkligen inte överföra bilder, så ni får nöja er med denna istället
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback