We’re just lucky it was the pillows and not you.

Tja, kom nyss ut från duschen, och för 30 min sen kom jag hem från ungdomsgruppen.
Så idag har jag fått utropa mina allra bästa segerrrop från fotbollsspel då jag och Andreas totalägde ut Linda och David, men fått höra dem från deras sida också, bilvit dödad 21 gånger medans jag själv dödat 0 på ett skjutspel med Anna, Jonte och Andreas, sett ut som en mycket ograciös svan i ett wii tennis spel där jag vann som en galning mot Linda, blivit packad på varm choklad, blivit av med 2kr då jag gav dem till Martin för att han gjorde tre kullerbyttor på rad i snön, och fått ont i händerna av för många asgrymma high fives (och forever alone-fives).
Ni får en snygg-bild, så att ni kanske blir lite gladare än ni var innan...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback