Pulkaåkning

Hej!
Idag har jag invigt vintern på riktigt (alltså är jag klar med den nu, så den kan försvinna), genom att åka pulka med Emma, Ewe, Julia, Lisa & Nora.
Alltid lika kul, förutom att jag och Nora lyckades köra rakt in i ett träd... två gånger.
Tefat och bob är inte att leka med... No shit!
Fast det var ju lite kul iallafall... med tanke på att vi låg och asgarvade åt oss sjävla.
Det lät typ "Det går inte att bromsa...!" "o-oh..." "STYRSTYRSTYR!!!" *pang*
Livet är toppen, och imorgon blir det quality-times med Henry... saknat dig min... ketchupflaska (HAHA Felix)
Bild från i höstas... det var ljusa tider det...


» Henry

Du glömde säga att jag är din "vackra" ketchupflaska.. :O

2012-01-27 // 22:12:14

Hahaha sorry... my bad...</3

2012-01-28 // 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback