Hemma!

Kom hem från det underbaraste landet i världen i onsdags, men däckade typ direkt då, och igår med så har inte hunnit skriva något.
Idag - om 5 minuter, ska jag och Sofia till Salabacke för att ta oss till Hälsingland och Sofia-lägret.
Ska bli grymt kul, men hinner dessvärre inte updatera något, så bilder ifrån då plus en hel Thailand-sumering kommer på fredag! Promise!
Nu måste jag rusa med stort R!


första bilden jag hittade ...





Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

2012-01-20 // 15:36:45
» Ylva

Så mamma har inte fått nån chans att umgås, din sömntuta, :)<3

2012-01-20 // 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback