Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag skulle inte säga att jag faller för dem som leker coola, ni vet sånna som alltid ska synas, höras och vara kaxiga.
Däremot ingen som sitter tyst i ett hörn, men ja ni fattar.
Någon som har humor: Ett måste! Han ska vara snäll, omtänksam, kärleksfull (men inte överdrivet så att det blir creepy), någon som skickar gulliga sms på kvällen, som överraskar en, som kan skratta åt sig själv istället för att skämmas, en som tar dagen som den kommer, en som lever i nuet, och bryr sig, en som kan göra saker för min skull, en som jag skulle kunna tänka mig att göra allt detta för.
Någon som är en blandning av Roberts glada, unika, charmiga, självständiga, naturliga, lätta personlighet med Edwards mystiska, omtänksamma, romantiska, snygga, fängslande, obeskrivliga personlighet skulle vara det allra bästa! Typ "you get the best of bouth worlds" för att citera Hannah Montana..
Vissa säger ju att utseendet inte spelar någon roll, men i detta fall gör det faktiskt det. Det är ju inte enbart det som räknas, men egentligen, om jag är med en kille som ser ut som typ Rupert Grint... Jag vet inte hur man ska förklara, men man måste ju vara med någon vars utseende inte äcklar en. Det blir lite svårt att tänka på andra saker då...
Fail att alla bilder var olika stora.. men ja, bara några tips på hur du gärna får se ut hehe...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback