2012

Hej! Min nyårsafton var toppen! Jag, Julia, Lisa & Sofia åkte hem till Martin runt halv sju, där Jonte och Emma redan var.
Vi gick till en resturang och käkade god mat och snackade en hel del, sedan drog vi vidare till Martin igen och fyllde på med chips och andra godsaker.
Vi roade oss på många olika vis, och tillslut hamnade vi, minst sagt taggade, mitt på gatan med tomtebloss i högsta hugg och firade tolvslaget.
Sedan begav sig jag, Julia, Emma och Sofia till Julia där vi underhöll oss med att skjuta iväg Pommac-korkar hela vägen till "skogen", "improvisations-baka" utan recept, dra meningslösa skämt (såna som är sjukt roliga när man är övertrött och taggad på livet), och kolla på Twilight.
Ett bra avslut och en bra start på det nya året!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback