An everlasting piece of art

Igår blev det som sagt Breaking Dawn för femte gången (fjärde på bio).
Jag förstår inte hur en film kan va så sjukt bra! Jag ångrar inte en enda krona jag lagt på den, det har varit så himla värt det varje gång! Åh gud...
Efter det blev det tacos-middag och melodifestivalen på fyrisfjädern. Sveriges musiksmak är verkligen dunka-huvet-i-bordet-dålig. Seriöst Torsten?!
Idag har jag försökt plugga (lägg märke till försökt, då det inte gick på grund av den där jääävla SkyDrive, åh blir så arg på KS konstanta failanden...)
image description
I brist på bilder får ni en gammal på mig och Anna som sjukt snygga 'Vise Män'...


Kan du definiera gammal...? Vill minnas att det var för typ... Två månader sen?? ;D

2012-02-06 // 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback