I want to break FREE

Hejsan mina trogna läsare, ni som inte slutat läsa än. Bra kämpat av er, det känns bra att de iallafall finns några ynka små själar som kollar in här varje dag med lite hopp om uppdatering. Ni håller mig vid liv ♥
Nej inte riktigt så dramatiskt.
Om det är något som håller mig vid liv är det min säng som jag älskar över allt annat och min TV som inte kommer långt efter på "allt jag älskar i världen" listan.
Nu när man blivit så stor att man börjat gymnasiet får man väl face the fact att lektionerna är lite längre, uppgifterna lite svårare och så vidare.
Inte för att vi har börjat plugga på riktigt än, men jag kan tänka mig att det kommer bli så inom en mycket snar framtid.
 
Annars står livet till så att jag ska på middag med mina saknade brudar imorgon, Thaimat står på menyn, vilket gör mig väldans glad eftersom att Thaimat råkar vara en av favoriterna. Man ba YAAAAY!
I have a confession: Egentligen skriver jag bara här för att VÄNNER säsong 6 tar en sån jäääkla lång tid på sig att överföras från datorn till USB:minnet. Jag är rätt så rastlös av mig, ja.
 
För att detta inte ska bli en roman eller liknande, typ en faktabok om Amanda Appelbergs dagliga liv så sätter jag punkt här.
 
Två bilder från när jag och Emma åkte parasailing i Turkiet. Dödsångest jovisst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback