We only got 86 400 seconds in a day to turn it all around or throw it all away

Tjena mitt bena, eller något i den stilen, det lät ganska roligt iallafall haha...
Kom "nyss" hem från Aten (resturangen dårå), där jag var med pappa, annica, anton, linnea, farmor och tommy eftersom att pappa och tommy fyller år idag.
Tidigare idag hade vi skolfoto, det gick förhoppningsvis bra, förutom att jag satt där och log med tänderna och allt, och fotografen ba "och så tar vi en seriös..." och ja ba "@#% typ... han tyckte tydligen att det var bra med variation eftersom att vi får välja mellan två stycken själva via internet sen... men det kanske ändå är roligare att välja mellan två fina sånna här ":D" ,än mellan en sån här ":D" och en blandning av typ en sån här ":]"och sån här ":S".
Inte alls komplicerat där inte...
 


Lagt upp bilden förut? Ja
Har jag orken att  bry mig om det? Nej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback