Some people were born beutiful (syftar på snyggingarna på bilderna)

Tjaaa, gissa vart jag är nu...?
Ifall ni inte lyckades lista ut det så: Sofia.
Sov här inatt, och nu håller hon på att packa till Hälsingland, så jag tänkte att det lär ju ta lite tid om jag känner henne rätt. Jag har ju trots allt inte bloggat på ett tag...
Aja, det som har hänt i mitt liv sen sist är inte mycket: Ungdomsgruppen i onsdags, kollade på Kenny starfighter och käkade popcorn, tror jag och lisa åt typ fyra påsar, minst... var.
Nej men jaaaaaaaaa. Haha gud jag orkar inte. Jag tror jag sätter på the Sims 3 istället. Tror inte Sofia bryr sig särskillt mycket just nu.



HAHAHAHAHAHAHA



» snygg

2011-10-02 // 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback