McBengt

Tjenare, inge uppdatering på länge, men iallafall, igår var jag ju på ledarutbildningen tilsamans med 7 andra härliga människor, plus David och David då ;)
Det var faktiskt riktigt kul, vi gick igenom en massa olika grupptyper, hur grupper fungerar och så, haha så nu kommer jag sitta och analysera varenda en i klassen haha... Nej men sen så gick vi allihopa till Max och åt, sen fikade vi (haha) och ja, hade det allmänt trevligt.
Så alla åttor: Konfirmera er på onsdagarna i Salabacke, det kommer bli sjukt kul, ledarna kommer va gryyymma!

Hahahahaha så himla klockren...

"Hej, jag heter Bengt, och jag kommer från en köttfabrik"
Hahahahaha förlåt, min humor är så dålig... *andas*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback