Living just to find emotion, hiding somewhere in the light

Tja, skoldagen idag var riktigt grym, och det kan ju bero på att jag och Lisa är grymmast?
Gjorde klart alla SO-frågor, haha jag satt och läste exakt det jag skrev med stor (eller liten kan man ju också kalla det) inlevelse, jag är inte ens säkra på att vi vet vad vi skrev... någonting med att Buddha satt under ett fikonträd iaf, hahahaha!
Men det blev fett satsigt iallafall... Och sen efter skolan åkte jag till gränby med Julia, mötte Sofia där, slog oss ner på Fågelsången där vi satt i tre timmar och pratade, pluggade och flummade, och gjorde upp stora planer om att vi ska flytta ihop när vi ska börja Universitet, så himla taggade, det kommer bli awesome.
Tjalalala jag är lycklig nu, man blir så glad av sånna här dagar, de behövs verkligen!


Tre grymma tjejer på en gammal bild från konfalägret, ni är bäst, jag älskar er som bara den!



Men jag ser ju helt drogad ut på bilden...:'(

2011-09-02 // 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback