It may be quite simple but, now that it's done, I hope you don't mind

God kväll, Ihre hässlichen Kinder!
Lite tyska sådär ba... Aja, idag har jag varit ute i staden och skaffat mig ett par nya jeans med mammsen min.
Vi gick runt i stan och letade som galningar, om nu definationen av galningar numera är typ slöfockar så, visst.
Men iallafall, alltihopa var antingen för stora, för små, fel färg, pösiga ben, löjligt dyra eller hade för låg midja.
Så vi åkte till gränby, utan större resultat. Vi köpte potatisar, en kofta och sjal (till mamma då).
Sen hem och käka pizza.

Juste, träningen gick toppen, såhääär nära att landa min dubbel-salchow, och så ska jag få ett nytt program, toppentoppen brabra!

Bilder från min födelsedag, kopierade rakt av från Sofias blogg...
 


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback