Happy Birthday

Heeejsan alla sköna bönor därute!
Okej det rimmade inte lika bra som sköna-böna, men... back to buissnes:
Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Amandas födelsedag hurra hurra hurra! :D
Så igår firade vi med pappas sida, och idag blir det med mammas sida + mina coola bröder Sofia och Julia.
Det komme bli toppen! (och som ett stort plus i kanten kom jag till skolan 40 minuter tidigare än vad vi skulle, för jag glömde bort att vi har sovmorgon på måndagar...)
Men aja, jag är ju här iallafall?
Nu ska jag...hehe ja, det finns inte mycket att ha som anledning till att avsluta, så jag för väl helt enkelt bara skriva ett "hejdå", så... HEJDÅ ICKE FÖDELSEDAGSBARN!
(Amanda skrattar ondskefullt för sig själv... igen)

Hela 15 bast idag, så jag upprepar från förra inlägget: STOR TJEJ, STOR TJEJ, WOOOPA!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback