A house is not a home

Heeej, skolan var... som det brukar vara. Förutom att jag och Julia hade "internprao" (ett finare ord för ofrivillig kökstjänst). Ehehehehe ja, sen har jag haft träning. Mina skridskor klämmer ihop mina tår som satan. Inte så himla skönt då. Nu sitter jag och skriver en massa argumenterande texter så att det bara ryker om det.
Gosh, det går en på nerverna, eller kanske humöret, eller snarare tålamodet... fast det är ju i stort sett samma sak som nerverna... eller? Nerverna...
Jaaa, det är bäst att jag avslutar här och nu, innan jag delar med mig av mina inre tankar och funderingar allt för mycket. Det skulle bli ytterst opassande.
Haha okej. punk.slut.hejdå.

Bulgarian style. Haha inte alls solbränd, inte då...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback