Moves Like Jagger

Hej, sitter här och känner mig så fridfull när jag lyssnar (och mimar..) till favoritlåten "What are words".
Wait, hang on, fikapaus is calling...

10 min senare:

Jag har tänkt på en sak, eller jag kom på det igår när vi kollade på en film, typ "ryktet går" med Jennifer Aniston. Skit samma, jag kom iallafall på att jag lever mig verkligen in i filmen med ansiktsuttrycken, typ ifall dom börjar gråta sitter jag där och ser ut som om jag precis fått dödsbesked eller nåt, och ifall de funderar på något så ser jag ut som om jag försöker lösa typ 56 gånger 18 upphöjt till 6 delat i 32, och ifall de skrattar ser jag ut som om en 9 åring som nyss fått en ny tamagotchi.
Haha jag upptäckte det när karaktärerna i filmen höll andan, för då kom jag på mig själv med att sitta där i soffan och göra samma sak...
Ni ba Kbry... men jag har ju inget vettigare att komma med så what the fudge.

Annars har helgen/studiedagen sett ut såhär, om man ska ta ut det viktigaste:
Sova hos Sofia
Träning
Antons fotbollsmatch
Film
Träning
Och nu är farfar och Birgitta här på finfin middag...

Updaterar med bild sen, pappas dator gillar itne när jag laddar upp bilder så...
Jag får återgå till att ta ton tillsamans med min fina spotify lista.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback