The minute your'e about to give up, think of the reason why you held on for so long

Hej, dagen har verkligen gått i typ "WROOOM" fart, senast jag kollade på klockan var den typ tre...
Men iallafall så har jag inte gjort något vettigt nog att ta upp här, funderar på att skaffa mig en ny beroende serie, eftersom att VÄNNER numera är slut, även fast att jag inte tänker ta bort avsnitten från USB-minnet... jag kommer behöva kolla i repris, vilket jag inte redan har gjort typ 100 gånger på varje, tror faktiskt att jag kan varje avsnitt utantill by now.
Men ja, funderar på antingen "How I met your mother", "Gossip Girl", "Pretty Little Liars", "Vampire Diaries", "Glee season 2" eller "The big bang theory" (haha så dålig humor att det blir bra), eller varför inte kolla från hela början av "Desperate Housewives"?
Men nog om den saken, nu ska jag återgå till att göra ingenting alls. Säga åt mamma att jag börjar bli hungrig kanske...


Haha åh, bild från konfalägret...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback