Robert Pattinson & Ashley Greene kommer till Sverige!!!!!

Kan ni fatta det?!?! Asså herreminje, så fort jag och Lisa fick reda på det idag så blev vi helt galna och hoppade runt i hela skolan och hyperventilerade, gav inte dirket ett intryck av att vara lugna och sansade. Men för tusan, jag bryr mig inte ett dugg, jag är bara helt överlycklig, eller nej, inte överlycklig, det är bättre, livsglädje, överlycklig livsglädje!! Det är så himla ghjgiaofhjfaszm, att jag faktiskt kan ha träffat ROBERT PATTINSON OCH ASHLEY GREENE... ROBERT PATTINSON OCH ASHLEY GREENE(!!!!) OM TYP EN MÅNAD BARA!
'
Jag finner inga ord, det är en livsönskan som går i uppfyllelse, jag är utan tvekan världens lyckligaste tjej just nu! Jag älskar livet och Twilight, allt är så gudomligt underbart att jag tror att jag kommer sprängas i tusen bitar snart!
Så overkligt, men så otroligt sant... JAG KAN INTE FATTA DET!!!!! JAG VILL BARA SPRINGA ETT VARV RUNT JORDEN OCH SKRIKA!! 
MINA STÖRSTA IDOLER, MIN GUD, MIN... LIVSGJÄDJE!!!
JAG DÖR!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback