För det är kö från gatan upp till hallen

Yo!
Haha tänkte att det var dags för en ny början på inlägget, och i min brist på fantasi fick det bli "yo".
Ehm ja. Nu håller jag på att packa och fixa för fullt, för det är nämligen idag som jag och julia åker till Stockholm, campar och köar till biljetterna till Twilight Fan Event med Robert & Ashley!
Är helt sjuk taggad nu! Kommer bli helt awesome!! Så vi åker nog dit runt 12.00 eller så, och så stannar vi där  tills på fredag!
(haha det passade ju helt perfekt nu när vi är lediga på grund av några sprickor i skolan också!)
Aja, jag är iallafall helt överlyckig just nu, så jag antar att jag får fortsätta att... leva i min egna lilla värld.



» Lisa

WOOHOOOO!!! SATSA TJEJER!!! :D :D :D

UPPDATERA MIG OCKSÅ! JAG HEJAR PÅ ER!!!!!! :D

2011-10-19 // 12:34:13
» ebba

fy vad coolt, vill också dit! :o Hoppas att det går bra för er ! :D

2011-10-19 // 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback