Jackson Rathbone

Tja, kom nyss hem från skolan, från ett roligt PH, haha man blir så glad efter sånna...
Men iallafall. GÅRDAGEN VAR BEYOND WORDS! Kan inte förstå det.
Jag har sett Jackson Rathbone, kramat honom, pratat med honom, skrattat med honom, tagit foto med honom.
Han var så underbart gullig! Han kom ut och träffade mig, Lisa och Julia personligen, efter att vi stått ute och pratat med hans manager, så himla lyckliga vi blev!! Jag sprang rakt fram mot honom och kastade mig runt honom och kramade honom det första jag gjorde när jag såg honom. SÅ HIMLA SNÄLL, UNDERBAR, FANTASTISK, OTROLIG... Jag förstår inte... hur man kan vara så underbar.
JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU.
Dålig bild, men ändå den bästa. Enskilda bilderna, plus de i bättre kvalitet har Lisa så :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback