Justin Bieber

Jag har kommit fram till en sak.
Eller snarare kommer på en sak, alldeles nyss faktiskt. Jag lovar er att jag kommer få ångra detta men...:
Igår så sa Emmy att hon hade köpt Justin Biebers nya julskiva, och alla ba OFTA!?!?! typ, men iallafall, jag bestämde mig för att ge honom en ärlig chans iallafall, eftersom att jag hatar alla som hatar honom bara för att små fjortisar älskar honom (haha komplicerat), och han har faktiskt vuxit på sig och ser inte ut som den lilla småflickan han brukade se ut som.
Jag blev faktiskt chockad när jag upptäckte att jag faktiskt gillade många av hans låtar (!!) och att han faktiskt ser bra ut för en gångs skull (!!!!), inte alls Rob-kvalité då, men för att vara ... ja, som han är :)
Så jag tycker alla kan lyssna på den här låten, även några till, innan ni säger att han är en total fjolla (haha fjolla)
Jag tycker faktiskt att han är söt och begåvad :') (och nej jag kommer troligtsvis inte bli en bieber-fever, eller beliber, eller vad man nu kallas)
Kan ni verkligen, helt ärligt, påstå att ni hatar den här killen...?
Justin_Bieber_Favorite_Pics_best_28329.jpg


fan va läskigt! kom fram till exakt samma sak igår kväll! sökte på han på spotify där hans nya låtar fanns och har nu syttit och spelat dem hela daf i mina hörlurar i skolan, höhö.... han är faktiskt as bra ju! och jag var liksom 150 % emot honom förut! och jaa han är ju snyggnu dessutom! skulle nästan kunna kalla honom för hunk! skulle inte förvåna mig om jag efter helgen är förälskad i honom, bara sådär! haha lång kpmentar men behövde få detta sagt! ;) skönt att inte vara den enda som hått ich blivit galen och smått flrvirrad! haha ;)

2011-11-11 // 20:27:32

Nu har jag startat Veckans Blogg på min blogg. Jag hoppas att du gärna vill vara med och ursäkta om jag stör.

Direkt länk: http://nathalieerikssons.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-12 // 13:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback