I’m a breathing, talking, dead man, walking

I hear the angels talking talking talking
Now I’m a dead man walking walking walking

Already broken, already gone, already know you’re moving on
I’m a breathing, talking, dead man, walking
Already see it, in your face, already someone, in my place
I’m a breathing, talking, dead man, walking

Kände mig bara tvungen...
Jag har precis skrivit klart min engelska berättelse på 13 sidor... och nu dricker jag saft.
Jag kommer få sitta hela helgen och plugga som satan (i gatan) 
Haha lägg märke till att alla mina meningar börjar med "jag"... 
NU SKA JAG LYSSA PÅ MUSIK. JAG SKA LYSSNA PÅ DEAD MAN WALKING.
min nya (eller nja, vissa skulle nog påstå att jag lyssnat sönder den för ett x antal månader sen) favoritlåt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback