Have you seen the funky chicken?

Tjenixen!
Kom inte på något bra ord att börja med som jag inte har använt, förutom "tjenixen", haha helt mobbat.
Solan orkar jag inte skriva om, men efter den gick jag till stan med Lisa, köpte glass med för övrigt dålig strut. Haha Lisas gick av i affären så hon fick en ny, och min gick av i st.Per, men jag han rädda den så ingen skadda skedd.
Som tur är, vem vet hur det hade gått annars ifall min melon-kula gått till spillo.
Ajajaj kan inte ens tänka mig.
Sen fick jag vänta på min buss ute i kylan i typ en kvart, för jag missade den innan.
Eller den var tidig så damp.
Nu pluggar jag musik för fulla muggar, och jag kan inte direkt påstå att det går bra.
Jag orkar inte plugga, jag vill kolla på tv, jag vill kolla på "vänner".
Liver är orättvist, jag vet.


Haha bilden är direkt-kopierad från Lisas blogg, även fast den är från min kamera, men jag orkar inte ladda upp någon själv för det tar så bajslång tid.



Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 // 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback