When I was young boy

Hej, min dag har varit seg, jag kan beskriva skolan med ett ord: SO.
Japp. Sen kom mormor, morfar och hunden hit. Trevlans, och nu är jag (fortfarande)
dödstrött. jag bytte ett par solglasögon från gina till ett par nästan exakt likadana fast från Lindex.
Anledningen till det: De från lindex känndes mer tilltalande på ngt sätt haha. Öh ja.
Jag är hungrig men ändå inte (tjockis) så jag ska äta ngt, typ ett äpple. Eller ananas.
Nej...Jo.. Aja jag bara skriver nu.
Meningslöst haha, men jag gör alltid det när jag är trött. Typ vartenda ord jag tänker skriver jag.

Skolan är kaos just nu, först var allt helt lungt ba jag har asmycket tid, och sen kommer magnus och niklas ba ni har 25364 instuderingsfrågor, 964 inlämningsuppgifter och 62 prov :] och vi ba WOHO...
och så måste jag läsa 98965456789246 sidor av en klassiker och skriva bokanalys. göra 87654345678 matteuppgifter och projektprov tills nästa vecka.KANON, LIVET LEKER!
Så nu vet ni det.


Hej jag heter Amanda och här sitter jag med mitt solglasögon fodrag som man fick med från Lindex och är sådär awesome snygg.
 Helt chill. Förutom att jag är småååått död dårå.

Iall jag inte hör av mig inom ett par dagar så har jag troligtsvis drunknat i all stress och allt skolarbete. Bokstavligt talat.



» Sofia

:* <3

2011-03-17 // 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback