Twist and shout

Vårshowen idag gick bra, det enda som inte gick så bra var att jag failade totalt på min liggpiruett i Cats...
Men sen när vi var klara så tänkte jag först åka till skolan och se på bion med alla, men jag kande inte för det så jag stannade och åkte lite allmänt istället med bland annat Elin, Jennifer, Hedda, Julia och Helen. Så vi åkte där i ngn timme (eller timmar hehe...) och sen cyklade jag hem.

Mitt hår är seriöst världens tovBOLL, bokstavligt talat. Med allt hårspray och allt tupperande så kommer jag säkert behöva duscha minst två gånger innan det försvinner....

Nu ska jag läsa min bok till svenskan och göra matte.

Så här ser jag ut just nu, precis efter vårshowen hopkurad under täcket i soffan.
Väldigt fräsch jag känner mig....

Okej, jag tänkte visa hur tovigt mitt hår var men man ser typ inte att det är tovigt?
Men om man känner på det så är typ den första man tänker "omg jag kommer få klippa av mig allt det här, det kommer aldrig gå att få bort..."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback