There is no guarantee that this life is easy

Hej, i helgen har jag pluggat hela tiden.
Haha förutom träningen i lördags så har jag inte gjort något mer.
Kul att vi har fått lära oss dansen som vi ska visa upp på vårshowen också.
Känner att det kommer gå toppen, eftersom att vi "säkert kan få in något mer danspass i veckan, vi får se..."
Aja, jag har skrivit massa idrott (ja, vi fick inlämningsuppgift i det) och en massa SO, så nu ska jag ta och göra lite matte och svenska.
Jag känner mig sugen på en smoothie, jag tror jag tar och gör mig en sån nu... hehe vi hörs sen :)



Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!? Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja, du kommer att få mer läsare på direktn! Jag lovar, det fungerar! Själv har jag runt 700 läsare/dag, bara på grund av den hemsidan! Du blir lätt medlem där http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja .



Lycka till! ;)

www.lanjas.blogg.se

2011-03-23 // 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback