Om fyra dagar...

Då kommer mitt barnbidrag och jag har en hel del saker skrivna på min inköpslista (fast de mesta kommer gå åt om typ en månad, i APRIL!)


1. Se "Water for Elephants" på bio (15 april hehe...)
2. Köpa den bandeau bh (främst till vårshowen eftersom att vi ska ha axelbandslösa tröjor)
3. Köpa "twilightsagan, det officiella illustrerade guiden" (när den kommer ut i April haha)
4.Köpa en massa kläder från h&m conscious collection (inte precis de på bilden, men ja, den 14:e april)
5. Köpa en sjal från Åhlens
6. Köpa ett par jeans, eller ja jag vill köpa ett par jeans iallafal, de på bilden är bara slumpade från google hahaha.

Ja där har ni en del av min inköpslista, bara för att jag är en nolifer som sitter vid datan hela tiden B)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback