I just wanna dance, I don't really care

Hej, ja jag har varit lite off på sista tiden, hähä.
Men idag har jag iallafal haft konfa och träning.
Fame är kaos och bollywood är... mindre kaos haha ;)
Alla tider är kaos, eller ja det kanske bara är jag som inte riiiktigt fattar dom...

Och sen till ett stort problem, typ mega stort.. jag vet inte ifall jag ska klippa lugg imrn?
Alla säger att jag ska det, men jag är feg så vi får se... Paniiik!
Imrn har vi öppet hus också, great.

Nu ska jag sova, är dödstrött (typ) men jag ska duscha imrn bitti och jag kommer aldrig orka upp annars...

Eller så kanske jag kör på mittbena...(HAHA ni skulle ha serr hur fult de va på mig...)


Eller vad säger ni om ngt sånthär...

Niiiiiiice?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback