MTV Movie Awards!

Tjenare! Min helg har varit helt super duper underbart gånger 10000000 extremt super bra!
Den började med en asbra dansuppvisning (jag vill också bli proffsdansare...) och sen fortsatte vi hem till Lisa, köpte godis och läsk, och sen kl 01:30 bänkade vi oss framför datorn där de sände MMA live stream från röda mattan!! Det var helt underbart att se, och sen kl 03:00 när själva galan började så ville inte datan samarbeta så då satt vi oss i vardagsrummet istället. TWILIGHT VANN ALLA KATEGORIER SOM DE VAR NOMINERADE I, HARRY POTTER BLEV SÅ JÄVLA IN YOU FACE-ADE!!!! Sen så..................... VISADE DOM TRAILERN TILL BREAKING DAWN PART 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GAAH DEN VAR SÅ HIMLA UNDERBAR OCH FANTASTISK OCH ALLT BRA SOM MAN KAN KOMMA PÅ!!!!!!! FÖR ATT HINDA MIG SJÄLV FRÅN ATT GALLSKRIKA SÅ BET JAG MIG I FINGRET, VILKET RESULTERADE I ATT DET FORTFARANDE ÄR RÖTT...
MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR TRAILERN VAR DET BÄSTA JAG SETT I HELA MITT LIV!!!!!! HUR TÄNKTE DOM ATT MAN SKULLE ORKA STÅ UT TILLS DEN 18:E NOVMEBER!?!?!?!?
GAAAAAAAAAAAAAAAH!! Galan slutade 05:00, så klockan 06:00 (när solen precis gått upp) somnade vi. Men iaf, vi har droooooooooooogat under all vår lediga tid (och hoppat studsmatta, tagit mycket vackra bilder & kollat på Rosa the movie)
NU SKA JAG FORTSÄTTA ATT DÖ MED HJÄLP AV DENNA GUDSGÅVA!!
SÅ UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAR UNDERBAAAAR!!!!!!!!!
*överlycklig tjej*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback