If you really bug me then I'll say goodbye!

Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I'll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really reallywant,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
really really wanna zigazig ha.

Ja ni, igår var jag först på Sofias avslutning, och sen åkte jag och åt lunch med mamma, Linnea, Anton, Pappa och Linneas kompis. Efter det åkte jag till Lisa, där vi avslutade videon vi påbörjade på förra sommarlovet! Och jag kan bara säga att vi är riktigt jäkla nöjda med den! Sen köpte vi pizza och chips som vi goffa i oss (mat är ju livet), och utvecklade våra kreativa ideér, vi har gjort upp stora planer inför sommaren, och då menar jag verkligen stora planer! :D
Sen åkte jag hem typ halv tolv, och efter det typ däckade jag i sängen av trötthet framför en film!
Min dag var iallafal så bra som den kunde bli, känndes som en riktigt bra start på sommarlovet!
Charmig bild från konfalägret. Vrid på huvet...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback