I got big booty bitches, big booty bitches

Hej, hittils idagg har jag hunnit med att läsa åtta kapitel i en bok (väldigt mycket för att vara mig som aldrig läser), kollat på film, och köpt goda mackor med mamma som vi tog med oss till källparken.
Igår, (då det hände lite mer saker...) så var jag med min man Sofia. Vi åkte in till stan för hon skulle klippa sig, så jag gick och shoppade i min ensamhet. Eller jag skulle nog inte kalla det shopping, med tanke på att det jag köpte var.. ingenting.
Sen gick vi ut på en "promenad", som inte varade för länge, för vi är lata så vi orkade inte gå mer.
Sen kom min mamma till Sofia och vi åt tillsamands, sen gick vi ut och körde kubb tillsamands med andra grannar.
Dagen slutade med att jag, Sofia, Jessica, Marcus, Max och Christopher satt ute och körde tecknet.
Nu ska jag inte göra något alls. Förutom att fortsätta kolla på Stockholm Ice Show på teven.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback