EZEL

Hej, just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik... och sjunger. I min ensamhet.
Imrn åker jag och Linnea till pappsen, sen på måndag är det Grönan med ungdomsgruppen, och på tisdag drar jag till Bulgarien!
Taggad: Ja!
Förutom att jag inte har börjat packa än. Jag har skrivit en lååång lista (ifall jag inte gör det så glömmer jag bara bort allt jag ska ta med hehe), men nej, jag har inte bockat av någonting än. Och jag som brukar ta typ 10 år på mig att packa... har bara en dag?! Hur ska jag överleva...? Det är ett mysterium.
Aja, taggad är jag iallafal.
Idag har jag hunnit med det här:
Städat (det behövdes verkligen...)
Kollat på 13 avsnitt av VÄNNER, (hehe sen tog säsongen slut, så då fanns det inte mycket mer att kolla på)
Pga. att säsongen tog slut så har jag kollat på ca 5 avsnitt i repris...
Följt med mamma och Linnea till gränby
Eh hehe ja, typ det. En dag som ni tycker låter tråkig, men eftersom att den innehåller VÄNNER avsnitt så har jag mått alldeles utmärkt. En enastående dag för min del. Om man bortser det faktum att jag har flygit solo.
(jag ska sluta använda "komplicerade ord, eller ja... komplicerade ja)
Okej haha jag bara babblar på här ja, HEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback