congratulations my big moose brother!

Idag är det ingen vanlig dag, och gissa varför...?
SOFIA FYLLER 15 BAST! (gammal tant...) HALVVÄGS TILL 30, WOWOWOWOWO!
Så henne har vi firat idag, plus fixat klart hennes present (dvs åka och skriva ut bilder på rasten i skolan och sitta hemma hos mig och försöka skriva skrivstil i ett fotoalbum där sidorna är helt buckliga)
Så vi åt mat och fikade, pratade och hade det allmänt mysigt.
Sen gick vi till ungdomsgruppen för sista gången den här terminen där vi spelade brännboll. Haha typ alla bollar jag slog iväg ledde bara till poäng för motståndarna... Kände mig så duktig. Jag vet, det kallas bollsinne. Helt klart.
OCH IMRN ÄR DET SKOLAVSLUTNING!! TAKE THAT, ALLA NI SOM INTE FÅR DET IMORGON!
Det var det jag ville säga, plus att Sofia & Julia är bäst :)
Just so you know.
Där jag är som lyckligast. Ni gör min dag!
Aja, grattis på födelsedagen Jonny! My real man, my moose brother, my little sunshine, my senap, my werewolf!
YOU'RE THA SHIT, MAN!!!


» Jonny

2011-06-10 // 21:38:04
» Jonny

<3

2011-06-10 // 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback