You belong with me - VÅRAN ALLDELES UNDERBARA VIDEO!!

TJOHO, ÄNTLIGEN KAN JAG PUBLICERA DEN!
Det har tagit oss tio tusen dagar att göra den, och äntligen är den klar! *halleluja moment*
Den är ju tillägnad Julia, och ja, jag måste bara få påpeka (även om det kanske är lite uppenbart..?):
NEJ vi är inte så speciellt seriösa när vi står där utklädda till killar, inte ens en hundradel av videon är så mycket som en gnutta seriös.

Hehe tänk på att lyssna på låttexten medans ni kollar... annars är det inte lika kul haha...
HHAHAHA VI ÄR SÅ HIMLA BÄST, JAG DÖR, SÅ ROLIGA VI ÄR C:
Jag tror att vi har haft bland det roligaste man kan ha när man spelar in en video, jag menar, två 15åriga tjejer som springer runt i halva gränby utklädda till killar med en systemkamera i högsta hugget... vad låter inte tillfredställande med det...?
Än en gång: VI ÄR SÅ HIMLA TOTAL BÄST!!
Ett bombnedslag med överdrivet många bilder från video-inspelningen lär dyka upp inom en snar framtid...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback