HEEJ här var det bra uppdaterat yo

Hej, har blivit dåligt med uppdatering de senaste dagarna men jaja.
Det här är vad ni har missat (Haha fick en sån dära som dom brukar ha i början av TV serier i huvet, men det såg inte lika bra ut när man skrev det...:
Nu är jag för övrigt hos mamma igen, och igår så var jag med den otroligt efterlängtade och saknade Lisa! Det var typ en månad sen sist... Vi gick runt och tog en massa foton, gick till Media Markt, och snackade en hel del!
Det var iallafall sjukt kul och mysigt att få träffa henne igen, för gah vad jag har saknat henne.
Sen på kvällen så gick jag på bio med Sofia, och jajamän, vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i 3D, och jag kan bara säga att den var AAA-MA-ZING! Seriöst, den var sjuuukt bra, den bästa av alla filmerna!! ÅÅH så bra den var... så hemsk och sorglig, och spännande, jag kan erkänna att jag faktiskt grät flera gånger, asså ååh gud... jag satt och kramade Sofias hand under hela filmen, och fick flera gånger höra "Amanda, sluta bit på mitt finger..." Eller "Amanda, det där är min hand" haha...
Men den var iallafal absoult helt totalt 1000% se och älskvard!!
Oredigerade bilder från gårdagen:
ACNDJUGHRDFDS Nu gick det inte att ladda upp fler bilder, ¤#@%@ blogg.se...
Ni får helt enkelt vänta på fler tills ikväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback