It's the final count down!

*dundundundun, dundundundunduuun*
Haha åh, har haft den låten på hjärnan ända sen Annica skickade länken med den låten till YouTube... mycket tidigare idag. Orsaken till att jag lyssnade var för att Annica bokade biljetter till oss till en konsert med dem, alltså Europe, och Takida, som vi alltså ska se när vi är på Gotland :)
Hon är ju ett mega-fan av Takida (om man kan förklara det så så...), så självklart hänkar jag på då, så nu blire av att lyssna igenom massa låtar så att jag inte står där som ett fån ba, jaaa den här låten :D(watta fuuuudge aldrig hört förut...:S)
Men aja, nog om den saken :)

Idaaag har jag inte gjort ett dugg, haha har inte tagit på mig några kläder ens...
Slapp-måndag på hög nivå - this is how i roooole, oooh yyeaahh!
Jag håller på att packa till Hälsingland - går sådär, min slappar-instinkt har tagit över alldeles för mycket.
Ingen lunch har jag ätit heller, med tanke på att jag åt frukost 13:00 typ.
*pinsam tystnad*
Aaaanyway, jag ska nu (not) hoppa in i duschen, och (not) klä på mig.
Jag ska faktiskt förtsätta måla i min målarbok... Inte många vuxenpoäng här inte.
Här har ni lite fin fina bilder på mig och min besta kåmpizLisa :)
CIAO FELLAS AND HAVE A NICE EVENING



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback