I'm loving angels instead

Ja, som sagt så var jag med Julia, Lisa & Sofia idag, vi gick runt på stan hela tiden och fikade även på fågelsången... Lyxigt värre!
Sen gick jag och Sofia kvar  i några affärer när de andra gått, sen gick vi hem, åt mat, kollade på VÄNNER och (Sofia kollade) på Morden i midsummer, eller som det där avsnittet var: Försvinnanden i Midsummer. Men nej, sånna program är ingenting för mig, jag kör på Harpan och Facebook på mobilen istället, boyah!
Nu sitter jag och är riktigt pissed off på iTunes som inte vill fungera, hur ska jag klara resan till Malmö imorgon, utan ny musik? Jag kommer drunkna i samma gamla låtar om och om igen, hemska tanke.
Förresten haha, jag åker till Malmö imorgon (NEHÄ?!), glömde att säga det...
Så ingen uppdatering förens på söndag, ifall jag orkar då ens, ifall jag inte lyckas sno åt mig internet där då, så att säga.

ADIOS FELLAS, AVLUTAR MED DENNA SKÖNA VIDEO NI BÖÖÖR KOLLA IN.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback