I'm gonna make it to heaven, people will see me and die

God kväll... Eller snarare god natt, men samtidigt - nä.
Birka var treeevligt, massa god buffe mat, kolla på dåliga karaoke människor när de skämmer ut sig i sina misslyckade försök att sjunga Macarena, fått den stora äran att dela rum med syskonen mina, och badat.
Åh det var ju harry potter premiär idag av den absolut sista filmen (nej jag gick inte på den)
kan faktiskt erkänna att jag såg på den näst sista i måndags för första gången. Men ändå, stackars fans... Kan inte ens tänka tanken på att sista filmen i Twilight serien kommer släppas om 2 år...
Vill nästan gråta på grund av den hemska tanken, USCH, hur kommer vi klara oss... Bara två år kvar av längtan, blä jag får världens hjärtklappning när jag tänker på det, BARA TVÅ ÅR KVAR! Gjpamgdgdm...
Nervösa sammanbrott... Nejnej, vart då...?
Aja, back to subject = jag är trött, men inte så taggad på att sova, och ja, still a mobil blögg så nada bild...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback